فست فود زنجیره ای ایرانویچ

فست فود زنجیره ای ایرانویچ

فست فود زنجیره ای ایرانویچ

فست فود زنجیره ای ایرانویچ

۳ مطلب در فروردين ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

شرایط اعطای نمایندگی فست فود زنجبره ای ایرانویچ :

با سلام ، از اینکه گروه تخصصی مشاوره و راه اندازی رستوران و فست فود زنجیره ای ایرانویچ را لایق دانسته و این افتخار را به ما داده اید ، کمال تشکر را داشته و امیدواریم تا آنجا که توانسته به اندازه نور شمعی روشنگر راه شما بوده و خدمتگذاری کنیم . خواهشمند است جهت اطلاع از شرایط و سرمایه لازم برای اعطای نمایندگی فست فود زنجبره ای ایرانویچ مطالب زیر را به دقت مطالعه و قبل از هرگونه تصمیم گیری نهایی چند دقیقه ای نیز وقت خود را صرف مطالعه تمامی بخش های سایت گروه ایرانویچ خصوصا بخش درباره ایرانویچ و بخش مقالات تخصصی نموده تا با کسب یک سری اطلاعات پایه ای و مهم بتوانید تصمیمات درست را اتخاذ کرده و بر اساس دیدگاه صحیح و اصولی قدم در این وادی گذارید . امید است تا با یاری خداوند متعال و همکاری متقابل شما با گروه تخصصی ایرانویچ ، بهترین ها را انجام داده و روزبه روز پله های پیشرفت و ترقی را با سرعت هرچه تمام تر بپیمایید . برای اطلاع از شرایط اعطای نمایندگی فست فود زنجبره ای ایرانویچ علاوه بر تکمیل و ارسال فرم پذیرش نمایندگی (که در زیر آمده است) می توانید با تلفن دفتر مرکزی ایرانویچ و تلفن مستقیم مشاورین و کارشناسان ایرانویچ نیز تماس حاصل فرمایید . تلفن دفتر مرکزی ایرانویچ : ۴۷۶۲۶۴۴۴ - ۰۲۱ تلفن مشاورین و کارشناسان ایرانویچ : ۰۹۱۲۸۴۹۱۱۹۰ - ۰۹۱۲۵۵۵۰۲۳۳ - ۰۹۱۲۰۲۵۰۵۰۲

بک لینک :
  • فست فود زنجیره ای ایرانویچ فست فود زنجیره ای ایرانویچ
  • ۰
  • ۰

اصلی ترین و مهم ترین بخش مدیریت برندینگ حرفه ای ، موضوع مدیریت سازمانی آن بوده که نیاز به علم ، تخصص و تجربه به همراه امکانات و همکاری های تیمی داشته و برای به وجود آوردن یک سیستم یکپارچه و هماهنگ با عملکرد مطلوب ، می بایست زیر ساخت های اصلی و ضروری آن به نحو احسن رعایت شوند . تمامی شعب و نمایندگی ها می بایست سیاست ها و دستورالعمل های علمی و اصولی را آموزش دیده و اعمال نموده تا بتوانند بیشترین راندمان شغلی را به مطلوب ترین نحو ممکن کسب نمایند . بدین منظور واحد توسعه و بازرگانی مدیریت مرکزی رستوران و فست فودهای زنجیره ای ایرانویچ با کوششی شبانه روزی و مستمر اقدام به تهیه و چاپ یک کتاب با عنوان ((اصول رستوران داری)) نموده که شامل تمامی دستورالعمل ها و راهکارهای علمی ـ عملی لازم برای اداره صحیح و اصولی هر چه بهتر مجموعه های ایرانویچ می باشد . لازم به توضیح است که این کتاب حاصل سالها تجربه توام با تحقیقات وسیع علمی بوده و با شرکت در سمینارها و دوره های آموزشی گوناگون در محافل بین المللی و مشاوره های مختلف با اساتید دانشگاه ها و سایر اساتید فن ارزیابی و به لحاظ علمی و عملی تمامی قسمت های آن کارشناسی و تست شده و در نهایت دستورالعمل های کلیدی و ضروری آن به شعب و نمایندگی های ایرانویچ ارائه گردیده است . کلیه دستورالعمل های آن مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران و اصول بین المللی و فرهنگ و ذائقه هموطنان عزیز ایرانی تنظیم شده و هیچ گونه مغایرتی با آنها ندارند . اجرای صحیح دستورالعمل های مذکور در کلیه مجموعه های ایرانویچ در سراسر کشور مکررا توسط ممیز های واحد ISO و همچنین بازرسین ایرانویچ تحت نظارت و بازرسی قرار می گیرند و براساس نحوه عملکرد شعب و گزارشات تهیه شده از آنها ، امتیاز شعب و نمایندگی ها تعیین شده که بر اساس امتیاز به دست آمده ، جایگاه اعتباری شعب در کل سیستم ایرانویچ تعیین می گردد و چنانچه نیاز به رفع نقص یا اخطار در مواردی پیش آید ، بدون اتلاف وقت رسیدگی و اجرا خواهد شد . کتاب اصول مدیریتی ایرانویچ شامل مطالب مفید علمی ـ کاربردی فراوانی در عرصه رستوران داری می باشد و تمامی مطالب آن برگرفته از اصول استاندارد بین المللی بوده و بسیاری از قسمت های آن با تجربیات مدیران ارشد ایرانویچ در طی سالها تلفیق شده و با قوانین جمهوری اسلامی ایران و فرهنگ و ذائقه مردم ایران به گونه ای منحصر به فرد بومی سازی شده است که نمونه آن را در هیج کجا نمی توان یافت . منشور سازمانی و قوانین داخلی رستوران و فست فودهای زنجیره ای ایرانویچ تمام و کمال در کتاب مذکور جمع آوری و در اختیار مدیران و پرسنل کل شعب و نمایندگی ها قرارداده شده است و مکررا امتحانات و ارزیابی های دوره ای از آنان به عمل می آید . سیاست های مدیریت مرکزی ایرانویچ بر این اصل بنا گردیده که شعب و نمایندگی های سراسرکشور نهایت یکپارچگی و همسانی را داشته و همگی تابع یک قانون استاندارد باشند . البته حفظ تازگی غذاها و کیفیت مطلوب آنها نیز حساس ترین موضوع این بحث بوده که مدیریت مرکزی رستوران و فست فود های زنجیره ای ایرانویچ همواره با اجرای یک سیستم کاملا علمی و حرفه ای ، اقدام به تاسیس و افتتاح شعب و نمایندگی های جدید می نماید . تلفیق روش های سنتی با مدرن و حفظ یکپارچگی و همسانی محصولات در کلیه نقاط کشور نیاز به یک سیستم گسترده مدیریت با زیر ساخت های اصولی و صحیح داشته که بدون رعایت اصول علمی ، کاربردی و تجربی میسر نخواهد بود و در بیشتر مواقع با شکست روبرو می شود . رستوران و فست فودهای های زنجیره ای ایرانویچ با اعمال یک سیستم کاملا علمی و تخصصی در طول بیش از یک دهه ، همواره این افتخار را داشته که نوع متمایزی از یک سیستم برندینگ زنجیره ای در کشور را اجرا نماید . قدمت و حضور مستمر ، ثبات ، تعدد و گستردگی شعب ایرانویچ ، محبوبیت و افتخارات آن در طی این سالیان خود دلیل و سندی بر این ادعاست .

بک لینک :
  • فست فود زنجیره ای ایرانویچ فست فود زنجیره ای ایرانویچ
  • ۰
  • ۰

درباره ایرانویچ

شرکت ایرانویچ شامل مجموعه رستوران و فست فودهای زنجیره ای ایرانویچ بوده که در سال 1384 فعالیت خود را در یک مغازه کوچک آغاز و در طی مدت زمان کوتاهی اقدام به طراحی یک شبکه گسترده با زیرساخت های کاملا علمی و برگرفته از اصول بین المللی نمود و مجرب ترین متخصصان صنایع غذایی و رستورانی را گرد هم آورد و توانست گامی ارزشمند در صنعت و چرخه غذایی کشور فراهم آورد و اکنون جزء محبوب ترین رستوران و فست فودهای زنجیره ای ایران در سراسر کشور می باشد . فعالیت مجموعه رستوران و فست فود های زنجیره ای ایرانویچ غالبا در زمینه تولید و عرضه انواع پیتزا ، ساندویچ ، سوخاری ، خوراک های ایرانی و فرنگی و محصولات کافی شاپی با کیفیت بسیار مرغوب است و توسط متدهای سنتی با تلفیقی از فناوری مدرن در صنعت غذا با حفظ طعم واقعی ، کیفیت ، تازگی و سلامت غذاها تولید می شوند و این موضوع مهمترین خصوصیت بارز مجموعه رستوران ها و فست فودهای زنجیره ای ایرانویچ می باشد که موجب تمایز آن نسبت به سایر فست فود ها و رستوران ها شده و روز به روز بر طرفداران آن افزوده است . گروه تخصصی مشاوره و راه اندازی رستوران و فست فود ایرانویچ این افتخار را دارد که با استفاده از یک تیم متخصص و باتجربه اقدام به راه اندازی انواع رستوران های ایرانی و فرنگی و فست فود می نماید و اصولی ترین و به روزترین متدهای بین المللی در سیاست های این شرکت به نحو صحیح و کاربردی استفاده می شوند .

اکثر رستوران و فست فودهای زنجیره ای ، مواد اولیه مورد نیاز فروشگاه های خود را در یک آشپزخانه مرکزی تهیه و عمل آوری نموده و سپس به شعب خود ارسال می نمایند . در چنین حالتی ناچار به نیم پخت کردن یا منجمد نمودن مواد اولیه و گاها استفاده از مواد نگهدارنده بوده تا بتوانند مواد اولیه خود را منظم و به صورت یکپارچه بین شعب و نمایندگی های خود تقسیم کنند . این موضوع در بیشتر مواقع موجب افت کیفیت و از دست رفتن سلامت غذاها شده و چون غذاها در هنگام عرضه به مشتریان برای بار دوم پخته یا گرم می شوند ، هیچگاه طعم و مزه واقعی خود را نخواهند داشت . مهم ترین تفاوت رستوران و فست فودهای زنجیره ای ایرانویچ که آن را از سایر رستوران و فست فودهای زنجیره ای متمایز می سازد ، استفاده از مواد اولیه تازه و مرغوب به صورت روزانه و عمل آوری آنها در مکان شعب و نمایندگی ها بوده که با استفاده از افراد متخصص و آموزش دیده با روش های کاملا سنتی و با بهره گیری از دستگاه های مدرن و تکنیک های علمی و منحصر به فرد به مرحله اجرا گذاشته می شود و در پس آن یک سیستم گسترده مدیریتی در واحد مدیریت مرکزی رستوران و فست فودهای زنجیره ای ایرانویچ با استفاده از پیشرفته ترین و به روز ترین امکانات مدیریتی ، مشتری مداری و حسابداری به طور دائم در حال رصد و بررسی عملکرد لحظه به لحظه شعب و نمایندگی های سراسر کشور می باشد و علاوه بر اعمال و اجرای سیستم مدیریت شعب ، با استفاده از یک سیستم پیشرفته آنالیز مصرف اختصاصی و حسابداری تخصصی رستوران مکررا مراقبت های لازم را در جهت عملکرد هرچه بهتر مدیران و پرسنل شعب و نمایندگی ها اعمال و اجرا می نماید . هم اکنون 400 نفر به طور مستقیم در سیستم یکپارچه شعب و نمایندگی های ایرانویچ در سراسر کشور مشغول به فعالیت می باشند که همگی اشخاص متخصص و متعهد با پرونده مفصل پرسنلی می باشند .

بک لینک :
  • فست فود زنجیره ای ایرانویچ فست فود زنجیره ای ایرانویچ