فست فود زنجیره ای ایرانویچ

فست فود زنجیره ای ایرانویچ

فست فود زنجیره ای ایرانویچ

فست فود زنجیره ای ایرانویچ

  • ۰
  • ۰

اصلی ترین و مهم ترین بخش مدیریت برندینگ حرفه ای ، موضوع مدیریت سازمانی آن بوده که نیاز به علم ، تخصص و تجربه به همراه امکانات و همکاری های تیمی داشته و برای به وجود آوردن یک سیستم یکپارچه و هماهنگ با عملکرد مطلوب ، می بایست زیر ساخت های اصلی و ضروری آن به نحو احسن رعایت شوند . تمامی شعب و نمایندگی ها می بایست سیاست ها و دستورالعمل های علمی و اصولی را آموزش دیده و اعمال نموده تا بتوانند بیشترین راندمان شغلی را به مطلوب ترین نحو ممکن کسب نمایند . بدین منظور واحد توسعه و بازرگانی مدیریت مرکزی رستوران و فست فودهای زنجیره ای ایرانویچ با کوششی شبانه روزی و مستمر اقدام به تهیه و چاپ یک کتاب با عنوان ((اصول رستوران داری)) نموده که شامل تمامی دستورالعمل ها و راهکارهای علمی ـ عملی لازم برای اداره صحیح و اصولی هر چه بهتر مجموعه های ایرانویچ می باشد . لازم به توضیح است که این کتاب حاصل سالها تجربه توام با تحقیقات وسیع علمی بوده و با شرکت در سمینارها و دوره های آموزشی گوناگون در محافل بین المللی و مشاوره های مختلف با اساتید دانشگاه ها و سایر اساتید فن ارزیابی و به لحاظ علمی و عملی تمامی قسمت های آن کارشناسی و تست شده و در نهایت دستورالعمل های کلیدی و ضروری آن به شعب و نمایندگی های ایرانویچ ارائه گردیده است . کلیه دستورالعمل های آن مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران و اصول بین المللی و فرهنگ و ذائقه هموطنان عزیز ایرانی تنظیم شده و هیچ گونه مغایرتی با آنها ندارند . اجرای صحیح دستورالعمل های مذکور در کلیه مجموعه های ایرانویچ در سراسر کشور مکررا توسط ممیز های واحد ISO و همچنین بازرسین ایرانویچ تحت نظارت و بازرسی قرار می گیرند و براساس نحوه عملکرد شعب و گزارشات تهیه شده از آنها ، امتیاز شعب و نمایندگی ها تعیین شده که بر اساس امتیاز به دست آمده ، جایگاه اعتباری شعب در کل سیستم ایرانویچ تعیین می گردد و چنانچه نیاز به رفع نقص یا اخطار در مواردی پیش آید ، بدون اتلاف وقت رسیدگی و اجرا خواهد شد . کتاب اصول مدیریتی ایرانویچ شامل مطالب مفید علمی ـ کاربردی فراوانی در عرصه رستوران داری می باشد و تمامی مطالب آن برگرفته از اصول استاندارد بین المللی بوده و بسیاری از قسمت های آن با تجربیات مدیران ارشد ایرانویچ در طی سالها تلفیق شده و با قوانین جمهوری اسلامی ایران و فرهنگ و ذائقه مردم ایران به گونه ای منحصر به فرد بومی سازی شده است که نمونه آن را در هیج کجا نمی توان یافت . منشور سازمانی و قوانین داخلی رستوران و فست فودهای زنجیره ای ایرانویچ تمام و کمال در کتاب مذکور جمع آوری و در اختیار مدیران و پرسنل کل شعب و نمایندگی ها قرارداده شده است و مکررا امتحانات و ارزیابی های دوره ای از آنان به عمل می آید . سیاست های مدیریت مرکزی ایرانویچ بر این اصل بنا گردیده که شعب و نمایندگی های سراسرکشور نهایت یکپارچگی و همسانی را داشته و همگی تابع یک قانون استاندارد باشند . البته حفظ تازگی غذاها و کیفیت مطلوب آنها نیز حساس ترین موضوع این بحث بوده که مدیریت مرکزی رستوران و فست فود های زنجیره ای ایرانویچ همواره با اجرای یک سیستم کاملا علمی و حرفه ای ، اقدام به تاسیس و افتتاح شعب و نمایندگی های جدید می نماید . تلفیق روش های سنتی با مدرن و حفظ یکپارچگی و همسانی محصولات در کلیه نقاط کشور نیاز به یک سیستم گسترده مدیریت با زیر ساخت های اصولی و صحیح داشته که بدون رعایت اصول علمی ، کاربردی و تجربی میسر نخواهد بود و در بیشتر مواقع با شکست روبرو می شود . رستوران و فست فودهای های زنجیره ای ایرانویچ با اعمال یک سیستم کاملا علمی و تخصصی در طول بیش از یک دهه ، همواره این افتخار را داشته که نوع متمایزی از یک سیستم برندینگ زنجیره ای در کشور را اجرا نماید . قدمت و حضور مستمر ، ثبات ، تعدد و گستردگی شعب ایرانویچ ، محبوبیت و افتخارات آن در طی این سالیان خود دلیل و سندی بر این ادعاست .

بک لینک :
  • ۹۶/۰۱/۲۸
  • فست فود زنجیره ای ایرانویچ فست فود زنجیره ای ایرانویچ

رستوران و فست فودهای زنجیره ای

شعب و نمایندگی های ایرانویچ

مجموعه های ایرانویچ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی